Jag vill fortfarande ha den!

24883-373
Kanske kanske om det skulle råks på komma några slantar i födelsedagspresent så kanske kanske det kan bli denna!?
Kommer iof att få bonus i år från jobbet men jag vet inte när eller hur mycket men det skulle ju också va ett alternativ att köpa den då. Om den finns kvar då....
Jag skrev ju och suktade efter den
redan här!
Det måste ju betyda att den ska bli min när jag fortfarande vill ha den!
Men det är mycket pengar för en jacka......*suck* (i min värld iaf)
Men den är fin!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Den är verkligen jättesnygg! Jag gillar verkligen jackor med luva. Visst är den i skinn? Och ja, den är dyr. Tyvärr juh :(.

Postat av: Marajja

Ja! Å ja, den är i sinn så egentligen är det ju inte så dyrt men men.....
Jag älskar också huva! Känner mig nästan lite naken utan på jackor och tröjor!

2007-02-28 @ 09:14:03
Postat av: Anonym

Hahaha, i sinn..... :-)

2007-02-28 @ 09:14:12
Postat av: Nannis

Jag är stolt ägare till denna jacka! :D Jag köpte den i höstas och jag har haft stor användning av den. Innan snön kom det vill säga. Köp den - du kommer inte att ångra dig! Mjuk och skön, och luktar gott av skinn. Dragkedjekanterna på fickorna kan dock vara lite vassa... ;)

2007-03-08 @ 16:08:09
URL: http://springibena.blogspot.com
Postat av: Marajja

Nannis: Ja nu blev jag ju inte mindre sugen!!!!

2007-03-09 @ 08:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback