Kärlek.

Hur kan man älska nån, man känt så kort tid, så mycket!?
Någon som jag lär känna mer och mer för varje dag.
Jag börjar kunna tyda olika skrik och ljud men varje dag kommer det något nytt.
Så fin, så fascinerande!
Så många olika, alla helt bedårande, miner.
Så liten men ändå så vaken. Kanske mer än vi stora?
Allt är nytt, allt ska uptäckas. En del roligt, en del kanske skrämmande?

Ett smile varje morgon som jag bara smälter av. Humöret blir genast på topp.
Å smilet Markus får varje dag han kommer hem, det gör nästan ont i hjärtat när jag tittar på dom då.
Dom är så fina, mina älskade.

Ibland tycker jag synd om henne, som när hon vaknar och storgråter. Men det gör mig glad att jag då kan trösta.
Ibland blir jag full i skratt, när hon lite halvhjärtat gnäller fast det inte finns nåt att gnälla över och hur hon efter bara en liten stund nog själv kommer på det och blir glad istället.
Det hungriga, arga skriket får mig att snabbt sluta med det jag håller på med och ta fram maten istället ;-)
Det trötta ljudet på kvällen, som för en vecka sen fick mig så matt, har jag nu lärt mig hur jag ska lugna.
Jag lär mig hela tiden, mest av henne själv.
Mitt älskade barn. Så go, så underbar.

Selina - världens bästa tjej!
image460

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh du gör mig alldeles bäbislängtig :)
Det kan inte sägas för många gånger: Selina är verkigen söt som socker.

Postat av: eremo

och så sjuuuukt söt!
oh my lixom.
kram

2007-07-06 @ 04:36:34
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Molina

Din dotter är verkligen toksöt! :0)

2007-07-06 @ 18:39:58
URL: http://gabbagabbahey.blogg.se
Postat av: Marajja

Agneta: Ja men allså det är verkligen att rekommendera!!! Att bli mamma alltså. Supermysigt!
Alla tre : Jag är ju partisk så jag håller verkligen mä!!!!
Å välkommen hit Molina!

2007-07-09 @ 22:10:32
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Tina

Nej men kiiik! Fy bubblan va söt hon är, fick ju bara se en skymt på crousingen!=)

2007-07-16 @ 10:14:57
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback