ohoj

Hej hej!
Här rusar dagarna fortfarande fram.... 10 veckor imorrn (hmm nu beräknas alltså tiden i före och efter Selina).
Det lilla pyret sover i min famn just nu!

Idag lyckades hon vända sig från mage till rygg för första gången och jag har pumpat ur och gett henne ur flaska för första gågen, de mä, å de gick superbra. Kan ju va bra om jag vill vara borta nån timme (snart får ni börja kriga om att vara barnvakt alltså, kära familj).
En stor dag idag alltså ;-D

I lördags var vi på "spansk afton" hos storasyster. Fick jättegoda spanska maträtter!
På dagen var jag å Selina helt döda, iaf jag, det kändes som om nån typ klubbat ner mig...
Vi var till Näset en liten sväng och kollade när altandörren sattes in (vi har ingen altan än men en dörr  kan ju vara en bra början...)och sen var vi ner till grannarna.
Vi kommer få världens bästa grannar där borta, tant B och farbror J, 73 och 79 år gamla och supertrevliga!!
Tant B hade stickat en kofta till Selina som vi var och hämtade, jättefin var den. Hon fick dessutom ganska mycket pengar av dem när vi var dit tidigare...
Sen fick vi, eller jag, fika!
Å de är inte vilket fika som helst, alltid minst tre sorters hembakta kakor. Hon brukar säga att hon inte har nåt speciellt att bjuda på men det innebär typ tårta eller våfflor med hjortronsylt och grädde eller nåt annat mumsigt...
Inget speciellt hos oss innebär, om man har tur, ett muminkex!

Igår påbörjade jag projekt rensta/städa skrubbgarderoben. Det gick bra. Kändes som lämplig sysselsättning i regnet. Jag har jävligt mycket kläder som nog får en enkelbiljett till Afrika.

Idag har vi tagit promenad i duggregnet å sen inte gjort så mycket mer. Jag var och utnyttjade statoils erbjudande om att köpa 3 tidningar men bara betala för två. Så nu har jag en Amelia, en Damernas och en Sköna hem som jag inte riktigt vet när jag ska få tid att läsa...
Kanska ska börja nu........bye bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mäh! Ingen bild! ;)

2007-07-10 @ 07:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback