Tråkigt för er, roligt för mig.

En lista. Det var faktiskt ett tag sen sist!
Snodd hos Tess.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Selina blev skitglad när hon såg mig på morgonen!!! (sen tusen andra saker under dagen men det var en av dem...)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Snoozade...skulle åka till Sundsvall så jag behövde kliva upp i någorlunda tid ;-)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kissade kanske??
Det sista du sa högt? Ja! Gonatt älskling!
Det senaste någon sa till dig: Går det bra  surfa?'
Vad har du druckit idag? Vatten, en Ramlösa Kaktus, en Islatte och ett glas apelsinsaft.
Vad var det senaste du åt? En After Eight glass
Vad var det senaste du köpte? Kläder till Selina på Polarn å Pyret rea!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå
Vad är det för väder hos dig nu? Solen har gått ner men himlen är blå och klar!
Godaste glassmaken? Choklad eller colaisglass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä, passion absolut och attraktion men inte kärlek. 
Sover du tungt? Ja nuförtiden sover jag snabbt och djupt men vaknar lätt av Selina men hör inte Markus.Skumt!
Drömmer du mardrömmar? Ja lite otäcka konstiga drömmar titt som tätt.
Trivs du med ditt jobb? Ja då det är helt OK. Fast just nu njuter jag av att vara mammaledig!
Favoritklädsel? Kjol å nåt därtill. Tunika är inte helt fel. Och munkjacka. Inte nödvändigtvis tillsammans kanske...
Favoritlåt just nu? En från Sahara Hotnights nya skiva som jag inte vet vad den heter
Vad ser du om du tittar till höger? Aahhhhh min ohyggligt stökiga garderob. Och som tur är även en blommande phaleanopsis (eller hur det nu stavas...... alltså jag kommer just nu inte ihåg vad man kallar dom på svenska. Är det orkide?? Har helt tilt i hjärnan!)
Vad gör dig glad just nu? Selina, Markus, det fina vädret, livet överhuvudtaget faktiskt!!! Idag blev jag riktigt glad av att shoppa ;-)
Vad ska du göra härnäst? Stänga av datorn och somna. Om inte Selina vaknar och vill äta först, det borde vara dags snart....
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? trött men glad
Favoritgodis? sura. Fast just nu är jag jäkligt inne på fikabröd....
Kläder just nu? trosor och täcke. ligger ju i sängen.
Sommarplaner? Nä, inte så värst många.
Hur många kuddar sover du med? En ibland två. Men jag sover på dom, inte med dom.
Spelar du något instrument? Inte nuförtin´.Men har spelat blockflöjt- tvärflöjt - elgitarr- trumpet.
Morgon eller nattmänniska? Klockan är 00:04 så gissa.....
Vad är viktigast för dig? Allra mest betydelsefulla i mitt liv är Selina och Markus. Vill inte vara utan nån av dom!!
Är du kittlig? Inte så värst faktiskt. Finns ett ställe men det avslöjar jag inte (och NEJ det är inget snuskigt!)
Snarkar du? Inte så ofta tror jag
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten? Spindlar, skalbaggar, ja egentligen det mesta smått som rör sig, framförallt om dom gör det på min kropp!
Stökigt eller välstädat? välstädat vill jag ha...men helst ska det göra sig själv......
Längtar du mest efter just nu? Att vi ska kunna flytta till Näset!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hallå där! Du jag tod med en bild på din tapet till den största tapetaffären häromkring, de har alla stora märken men...även de gick bet!
De var nästan säkra på att det var någon av de stora i sthlm som trycker sina tapeter själva. Så det är bara att ta en sthlmsweekend!
kram på dig!

2007-07-04 @ 09:13:30
Postat av: Helena

Ja, de heter orkidé, brudorkidé närmare bestämt i dagligt tal!

Postat av: Marajja

Men Johanna!! Tack så hemskt mycket!!
Vad snäll du är! Ja vi får väl se då vad det blir för tapet i hallen...
Kram!!!
Ja idag har tilten försvunit så nu känns orkide helt rät igen. Igår blev det sådär konstigt som det blir ibland du vet, när ett ord bara känns så konstigt....

2007-07-04 @ 18:55:57
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback