Dags för fotobloggning!

Har ju som tänkt lägga upp lite bilder hela veckan men det har inte blivit av. Men nu kommer dom!
(Klicka för att förstora)

I söndags såg det ut så här hos oss på Näset:

Besök!!! På alla möjliga sätt hade följande mäniskor (och djur) tagit sig dit.


Och nej, ni ser inte dubbelt, det ÄR fyra hundar. tre labradorer och en flatcoated retriever!!

24883-386
Höjdpunkten! Kolbulle med lingonsylt! Mycket gott :-)

Sen en otroligt vacker bild på mig som bara måste visas......!?!
24883-380
Jag ser liksom så....arg....ut. Typ: Du skulle bara våga ta min korv som jag ska grilla!      Eller nåt......
Notera också vår eminenta fordonspark; lastbil (liten) och traktor. De ni! ;-)

En mycket skön och trevlig söndag var det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback