Utmaning

Ok, nu har jag blivit utmanad av både Veronna och Eremo så jag lyder!
Men shit va svårt!!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!


1. Jag kan INTE dra snor/slem inåt, alltså ner i helsen, vilket medför att jag går och småfräser (dock utan att det sprutar ut) för att få upp det från halsen annars håller jag på att kräkas! (När jag har slem/snor i halsen alltså). Detta har nog alla i min omgivning märkt.....

2. Jag brukar "spela" melodier med tänderna. Alltså om jag får en låt i huvudet så spelar jag den melodin genom att knacka tänderna mot varandra, med stängda läppar.

3.  Jag "mjukar" väldigt ofta. På både mig själv och Markus. Mjuka = stryka med fingrarna mot mjuk hud, ex på handleden, armbågsvecket, insidan av fingrarna osv. Har hållt på sedan jag var liten och det verkar inte som att jag kommer sluta. Det är ju så mjukt och skönt!! (Finns det nån som vet vad jag menar och som gör likadant???)

4. "Fixar" väldigt ofta med håret. Går och puffar till det liksom. Fast där har jag faktist blivit bättre, gör det inte lika ofta längre!

5. Har väldigt svårt för att stänga lock, korkar och dylikt ordentligt. Inte så att jag tänker på det men det blir väldigt slarvigt gjort. Vilket irriterar Markus ganska rejält.... :-)
 
6. Trots att jag är väldigt slarvig så finns det en del saker som måste vara gjorda på "rätt" sätt och ordentligt. Tex snöskottning, det går inte att lämna snösträngar kvar, samma med gräsklippning osv. Det ska vara symmetriskt och ordentligt gjort, annars stör det mitt estetiska sinne!! (Vilket förbryllar Markus  :-)  )


Jag utmanar alla som vill och orkar!
Rätt kul att se hur lustig man egentligen är.......

Kommentarer
Postat av: Malin

Själv är jag fullt normal...
Men en kompis till mig är lite lik dig när det kommer till mjukandet. Hon "smeker" örsnibbar på ett väldigt behagligt sätt. Sjukt skönt!

2007-03-08 @ 15:44:47
Postat av: HA

OK, tvåan är ju lite... sådär, men trean alltså... va?! Jag fattar inte.

2007-03-08 @ 20:50:31
Postat av: Marajja

Malin: Vilken tur... ;-)

HA: Ja jag kan nog inte förklara på nåt tydligare sätt...

2007-03-09 @ 08:13:01
Postat av: johanna

haha jag kände nog till alla sakerna utom möjligtvis snöskottningen, det märks att vi varit sambos i 3år!

2007-03-09 @ 08:27:04
Postat av: Marajja

Hahaha, ja du borde ju känna till det mesta! :-)
När är det dina tjejer fyller år???
Kram!

2007-03-12 @ 08:13:19
Postat av: johanna

stortjejen blev tre den 7e och lilltjejen 1 den 21a. Måste få till en trea den 14e så blir det precis en vecka emellan dem! : )... å sen är det väl bara att fortsätta med en 4a den 28e då...!

2007-03-12 @ 13:00:46
Postat av: Maria

De var ju de jag hade på känn, att det var i mars dom fyllde båda två!
Jaha så det är planerat en fyra också.....;-)
Spännande!

2007-03-12 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback