Äntligen klippt!

Igår var min frisörska, tillika kompis, här och klippte mig!
Så jäkla skönt, det har varit alldeles för långt alldeles för länge nu!
Men nu är det åter till kort. Riktigt kort.
Här får ni två ruttna bilder (i famnen en annan korthårig tjej!):
image432image433
(Dom runda kinderna fick jag på köpet när jag föddes.......)

Idag har vi sovit länge å sen inte gjort så mycket. Lillasyster Kickan har varit här en sväng å jag har skrivit lite tackkort och hängt lite tvätt. Sen ikväll har jag bjudit in oss på middag hos min familj då Markus är borta på middag med sitt jobb.
Är jävligt less på detta skitväder!! Vill ju ha sol och värme, inge skönt å gå ut nu i blåst kyla å regn!!

I veckan har vi annars tagit en promenad med mamma T och lilla W, bvc-sköterskan har varit här på hembesök, nästan 200 gram till hade hon gått upp och väger nu 2840 g, mamma M och lille Neil har hälsat på och jag har varit lite deppig (ingen tredjedagsgråt här inte utan jag kör fjortåndedagsgråt....) men idag känns det mycket bättre!

Hmmm, ja någe mer kommer jag inte på nu!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ville hon inte va med på bild? :)
Hon kanske kände att det va nog nu..hihi.

Nice frilla! Fina slingor!

Håller med om vädret, det suger verkligen men nu lyckas iaf solen titta fram mellan skurarna och blåsten. Försökte locka fram sommaren genom att ha en aning kortare byxor på mig i måndags men det funkade visst inte.

Trevlig kristi himmelfärd eller va det nu är för helg!

2007-05-16 @ 15:32:34
Postat av: Hanna

vad fint det blev stumpan.... !!

Postat av: kickan

Det läskiga är, att på den undre bilden är du jättelik Selina! Eller hon är lik dej. eller hur det nu blir. jaja du fattar.

2007-05-17 @ 01:10:51
Postat av: Agneta

Verkligen skitsnyggt! Du passar grymt bra i kort hår.

2007-05-17 @ 12:21:55
URL: http://atomflickan.blogsome.com
Postat av: Laura

Grymt snyggt tjejen! Och du ska ha fött barn alldeles nyss? Skulle jag inte trott, du ser superfräsch ut :). Hoppas ni får en mysig helg, alla tre. Kram!

2007-05-17 @ 21:33:01
URL: http://laura.webblogg.se
Postat av: Marajja

Tack tack!
Så jäkla skönt att vara kort igen.
Vet ju att det är "jag".
Jag ska ha kort!
Är riktigt nöjd själv faktiskt! :-)
Lik Selina, Kickan?? Ja kanske det finns vissa drag, de borde ju göra de.... ;-)
Hur är vädret i stan Malin?
Idag och igår har det ju faktiskt varit helt OK här!
Grymt skönt å man får ju värsta sommarkänslorna!

2007-05-22 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback