2 år

Den 15 september 2005 startade jag min blogg.
2 år.
Så länge har jag aldrig skrivit dagbok förut. Bloggen var helt enkelt min typ av forum.
Ibland kanske det är intressant, ibland bara skit det jag skriver.
Ibland blir jag less och ibland är inspirationen på topp.
Fortsätter gör jag ju i alla fall.
Frågan är nu bara;
Är det dags att byta bloggadress???

op.se har ju lagt ut en förfrågan om att börja blogga på deras hemsida, de ska satsa på nöje och bloggar också, förutom nyheter.
Ska jag byta???? Blogg.se har ju funkat kanon men det kanske är bra med förnyelse!?

Hänger ni med i så fall??

Kommentarer
Postat av: Maggan

Självklart! Tycker kanske inte den är så rolig, deras hemsida...men bestämmer du dig för att byta så kommer jag "dit" och läser! Kram //Maggan

Postat av: Malin

Hola!
Jag hänger på men den här adressen sitter ju i ryggmärgen nu och gammal som man är kan det vara svårt att ändra vanor :)

2007-09-04 @ 16:10:06
Postat av: Charlotta

Personligen tycker jag det var toppen att byta bloggadress. Det blev en nytänding liksom. Hur du än gör kommer jag att följa din blogg! Du ska veta att jag kikar in här varje dag oavsett om du bloggat mycket eller lite. Gillar din blogg massor!

Postat av: Tess

Jag hänger med:)

2007-09-04 @ 20:15:38
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Marielle

Japp :-)

2007-09-05 @ 00:23:27
Postat av: eremo

jag är väl så illa tvungen.
;)

2007-09-05 @ 09:05:27
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Agneta

Säger väl som Eremo ;). Nä allvarligt, det spelar ingen roll var di skriver bara du skriver. Kram!

2007-09-05 @ 12:25:23
URL: http://atomflickan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback