Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Hmmmm den här dagen blev inte riktigt som JAG tänkt mig.

Markus som bara skulle åka fram och tillbaka med några grejer till näset blev typ borta 3½ timme.
Jag och Selina satt typ påklädda och väntade....

När vi väl kom till K så var de flesta på väg hem. Alla mammor och barn försvann iaf. Så bara grabbar kvar och ännu mera grabbar kom det. Vilket förvisso är trevligt men det verkade som att kvällen skulle ägnas åt vildmarksgolf (deras eget påfund där första regeln är: inga brudar) och (antar jag) supning.
Vi kände oss ganska malplacerade och åkte hem.
Har hyrt en film och tänker tycka lite synd om mig själv (en liten stund bara) och mysa med Selina, med henne så är det ju omöjligt att tjura!

Imorgon e en annan dag...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback