Hörrni

ni får gärna kommentera. Vad som helst, hur som helst!
Det blir ju roligare då!
Har fler läsare än på länge men mindre kommentarer.....
Jaja.
Tack ni som gör det iaf!

Annars är jag hungrig. Så där sjukt hungrig så det liksom inte stoppar vad än man stoppar i sig.
Vad gör man då?
Väntar?

Jag önskar också att jag var lite mer teknisk för då skulle jag lägga in en ljudfil på Selina. Jädrar va hon håller låda. Surrar och "bubblar" (sprutar spott ur munnen med ett pruttljud).
Babysim idag på fm, lika mysigt som vanligt!
Nästa gång ska vi prova på att dyka under vattnet!

Nä, got to go, de glada bubblandena har övergått i jag-är-hungrig-gnäll.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ett tips: Prova Detox-teet som Nettan´s alternativa har. Förutom att det är supergott, ja beroendeframkallande, så har jag hört flera som säger att sötsuget (hungern...) minskat massor. Kan ju vara värt ett försök, eller hur?
Kram!!

Postat av: Agneta

Tycker rent allmänt att de flesta bloggar får mindre kommentarer nu för tiden. Men jag lovar jag ska bättra mig :).
Verkligen synd att du inte kunde lägga in en ljudfil (inte för att jag kan det heller), hade varit mysigt att höra alla babyljud. KRAM!

2007-09-17 @ 19:45:00
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ho ho!!!!
Jag är en av de sämre på att kommentera, förlåt ska bli bättre.... i alla fall försöka.
Hoppas att det inte blev nån gråt atack efter det här baby simmet!!!
Kram kram!!!

2007-09-17 @ 21:29:24
Postat av: Åsa

JAG läser titt som tätt!!!
Va' himla skoj att Markus är "på"!
Kram!

2007-09-18 @ 08:17:24
URL: http://ace67.blogg.se
Postat av: Maria

Hoho, vem är du, namnet kom bort....Ingen gråtattack iaf! Kram!
Annars så är ni alla "förlåtna" för ni kommenterar ju lite då och då, men det finns, måste finnas en hel del som jag överhuvudtaget inte vet vilka det är, som läser! De är jag nyfikna på!
Å Maggan, ska testa det där teet då, kanske funkar!
Agneta, jag håller med, är ju själv dålig....Man kanske läser för många bloggar så man bara hinner läsa, inte kommentera? Kram!
Ja, vi satt här och spånde igår och ritade lite, Åsa. Markus var även ut och gjorde nåt prov!
Å huvudsaken är ju att nån läser iaf, annars vore det ju ännu värre!
Kram till alla!

2007-09-18 @ 10:39:19
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Hanna W-H

Oj då det var mitt namn som försvann!!!
Stor kram från Hanna!!!

2007-09-18 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback