Ni blir inte av med mig!

Kom på mera saker att skriva om.

Är så himla glad att jag har Selina just nu.
Så jag inte behöver tänka så mycket på det här med jobbet. Eller att vi snart inte har nåt jobb menar jag.
Skönt att inte behöva vara där (egoistiskt, jag vet). Tror att det är mycket mera overkligt/avlägset för oss som är hemma.
Jag hör ju och läser att mina arbetskamrater har det ganska så kämpigt just nu.
Å det förstår jag. Hur motiverande kan det vara att ta tag i en massa problem när man vet att ingen tackar en, liksom...
Jag är lyckligt lottad och skickar en STOR kram till alla er andra som är där!

Är så himla glad att jag har Selina, överhuvudtaget.
Klyschigt men livet har en helt annan mening nu.
Hon är världens finaste, sötaste, underbaraste barn (Ja, jag är VÄLDIGT partisk) och jag är så kär, så kär i henne!
Att hon nästan jämt är glad och nöjd gör ju inte det hela sämre.
Igår fick jag ont i magen när jag tänkte på att det kan hända henne nåt hemskt. Tänk om hon skulle bli jättesjuk eller nåt. Inatt drömde jag att jag tappade henne nerför ett stup (vaknade ganska svettig).
Just nu sitter hon i babysittern och "pratar" i min gamla pyjamas och tittar på mig med sina stora, runda, vackra ögon.
Snart ska jag ta upp henne i min famn och bara mysa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vad gjorde jag innan mitt barn kom? Det är verkligen då livet börjar och får sin mening på ngt sätt, känslan är total! Det finns ju inget vackrare än sitt eget barn!! stor kram till dig med

Postat av: Susanne

Åh va ni har det mysigt, de va länge sedan jag hade en liten bäbis =) Ja de känns ju lite segt att jobba nu men man får se framåt, se möjligheterna. Det tråkigaste är att missta alla underbara jobbar kompisar. Instämmer med Johanna om surströmming, har provsmakat en gång och det räcker. Kram till dig med.

2007-09-07 @ 11:27:55
Postat av: Maria

Hanna: Kram!!!!
Susanne: Men äntligen en kommentar!!! Mmm, så tråkigt att "förlora" alla. Vi får prova träffas iaf sen, på nåt vis! Du kanske skulle ha haft dig en till bäbis!? :-)
Surströmming var ingen hit!

2007-09-09 @ 21:27:59
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback