BRA!

För er som missat skönhetsbloggen Fountain
så skriver de bra, väldigt bra, tycker jag!
Ofta tänkvärda texter och inte helt sällan om vikt och smalhetsen.
Gillar verkligen detta inlägg och speciellt detta utdrag ur en kommentar till detta inlägg:

(Får man kopiera ett urdrag så här om man anger var det kommer ifrån?)

"Jag har en manlig bekant i sextioårsåldern, en fullständigt underbar och en sån där enastående varm och charmig och kärleksfull människa. Han har så starka åsikter om kvinnokroppen och vad man INTE bör plåga den med, så att håret blåser bakåt och kinderna fladdrar i motvinden när han går igång. Så här ungefär brukar det låta:

Dessa förbannade jävla BÖGDESIGNERS och deras sjuka plagg för tolvåriga pojkar! Som dom ska försöka kränga på riktiga kvinnor! Jag blir så HELVETES JÄVLA förbannad varenda gång jag kollar på tv och ser dessa avmagrade plågade VANSTÄLLDA kroppar, och dyker det upp någon som nästan kommer i närheten av kvinnlighet, då kallar dom henne för FET och trycker ner henne i skorna. Var i helvete är alla MÄN egentligen som kan berätta för kvinnor i det här landet vad DOM tycker är vackert åtminstone och vad som får det att killa i kalsongerna? Varför hänger det långa sjaviga tröjor över alla riktiga rumpor?"

KOMMENTAREN  ÄR POSTAD AV SIGNATUREN JOHANNA


Tycker det var underbart sagt av den mannen och det får mig att bli glad!

Kommentarer
Postat av: sanna

Självklart får man göra det. Så länge man refererar och inte ändrar.

Postat av: Marajja

Va bra!

2005-12-15 @ 17:47:28
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Julia

Nu har jag varit in och kollat där. Roligt! Kommentaren som du refererar är SÅ bra! Hoppas fler tycker att det är så :-)

2005-12-15 @ 18:00:11
URL: http://julias.blogg.se
Postat av: martina

Sånt gör en glad! jävligt bra åsikt! jag håller med. fram med kvinnorna!

2005-12-21 @ 23:08:43
URL: http://cosmopolitan.blogg.se
Postat av: Marajja

Jajjamänsan!!

2005-12-22 @ 12:12:58
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback