Dalarna, here i come...

24883-131

Är lite dålig på att blogga just nu. Har liksom inget att säga.... (iof inte i vanliga fall heller men ändå!)

Imorrn åker vi till Dalarna, någonstans kring Mora mer bestämt, på julbord.

Markus företag bjuder med respektive och övernattning!!
Ska bli mycket trevligt!
Sex personer är vi härifrån, sen är resten därifrån.
Blir mysigt med en lite utflykt, det enda gisslet är att vi måste komma hem senast kl 17:30 på söndag för vi har julkonsert med kören och jag VILL verkligen vara med!
Och det är ju typ 50 mil.... Men jag får väl ta det lugnt imorrn kväll och köra tidigt på sön morgon!


Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du hinner. Vilka sånger sjunger ni? Jag ska gå på julkonsert på söndag med Hammarö kammarkör.

Postat av: Marajja

JA, vad sjunger vi, hmm...
*O Helga natt med kören i refrängen
*Nån låt som heter den heliga staden där kören oxå kommer in i refrängen
*En gammal jullåt som heter Friden som är jättefin
*Härlig är jorden
*Jul, Jul, strålande jul
*Barn och stjärnor
+ en hel drös med psalmer!
Och jag hoppas hoppas. Det är inte bara vi som ska sjunga helle utan många andra duktiga människor och kyrkan brukar vara proppad!

Skulle oxå vilja gå på konsert själv, skulle vara väldigt roligt att höra kören sjunga för nu hör man ju liksom inte hela kören utan bara min stämma.

2005-12-16 @ 15:52:10
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Önskar er en trevlig helg!

2005-12-16 @ 18:31:50
Postat av: Marajja

TAck Carrie! Det var det!
Hoppas du med hade en bra helg!

2005-12-19 @ 08:47:23
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback