JAG:

Hittade detta hos Anna:

Del 1:
Igår:
Jobb, handling, paketinslagning, städning, bastu. Grinig.
Idag: jobb, klä gran hos mormor, julgodis, sill. Trött.
Imorgon: KLIPPA MIG!!! jobba, träffa tjejerna över glögg och karaoke!
I övermorgon: jobb, handla, städa, klä granen, äta julskinka!
Dagens musik: Ingen. Bara dataknatter och telefonsignaler. Skulle vilja lyssna på julmusik!
Dagens klädsel: Jeanskjol, brunastövlar, rosa tröja, brun kofta och beige sjal
Rekommendera en låt: 3 doors down - Landing in London
På tv: Ingen aning. Kalle Anka på julafton kanske?
Vad vill du göra just nu? ligga nerbäddadi soffan, elda en massa ljus, lyssna på musik, kramas!
Vad har du ätit idag? Yoghurt med frukt, Tandoorikyckling och ris och sallad. Några godisar som det bjuds på här på jobbet.
Brukar du äta frukost? Ja, alltid., men ibland blir det inte förrens efter nån timme på jobbet. När jag är trött.....
Vad gör du om helgerna? Väldigt varierat! Nu på sistone har det varit väldigt mycket sociala aktiviteter. Längtar efter lugn!
Brukar du bädda sängen? Bara när jag bytt sängkläder.....
Hur många timmar sover du per natt? Alldeles för få för jag är alldeles för kvällspigg. Och morgontrött.
Föredrar du att vara singel? Nej
Är du singel? Nej
Är du nöjd med dig själv? Nej.
Hur mår du just nu? Ont mellan skuldrorna, annars OK. Lite deppig men inget värre.
Senaste program du såg på: Hmm...Intervjun med Madonna
Vad var det senaste du sa? Varsågod till en kollega.
Hur ofta tvättar du ansiktet? ibland bara på kvällen, oftast morgon och kväll.
Vem vet mest om dig? Markus och Mamma och givetvis vet jag mest själv! =)
Vad behöver du just nu? Ledighet!

Del 2:

Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg? Ett MMS från Markus på ett superfint timmerhus, tyvärr inte här dock...
Vilken är din sämsta dag? Måndagar
Om du hade tiotusen kronor att skänka bort, vem skulle få dom? Nettan eller någon barnorganisation
Är du kär? JA!
Vilka var du senast ute med? MArkus och hans arbetskompisar och deras respektive.
Dö lycklig och ung eller dö gammal och bitter? Gammal, tillfreds och redo att möta döden.


Del 3:
Bästa citat du hört: Välj kärlek istället för rädsla!
Kött eller bananer: Kött
Beundrar inte: Folk som stärker sin självkänsla genom att klanka ner på andra!
Jultomten eller påskharen: Jultomten såklart ;)
Favoritland: Hittills är det nog Thailand och Sverige
Snyggaste stjärnan: Viggo Mortensen och Madonna
Emmaboda eller Arvika: Vet ej, har ej vart på nån av dom festivalerna.
Rock eller pop: Oftast Rock.
Tror du på någonting högre: Svår fråga. Vet inte. Grubblar.
Vänster eller högerhänt: Högerhänt
Upp eller ned: i vilken situation? Upp skulle jag tro...
Estetisk eller matematisk:
Matematisk. Skulle vilja vara mer estetisk
Vänner eller pojk/flickvän: Pojkvän iaf när han oxå är min bästa vän! Men jag behöver kvinnliga vänner oxå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoho!
Nu är jag hemma och installerad hos pappa. Grymt trött. Börjar förstå det här med jetlag nu... Har ett litet paket till dig :) Slå en signal o kom förbi o hämta!
Kram a


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback