Börjar dagen med lite tjejsnack!

Tjejsnack v 48

Jul, jul, strålande jul!

1. Vilken är din favorit bland julsångerna?
Svårt, svårt, svårt!! White Christmas kanske? Eller nä, jag kan inte välja!

2. Sänder du många julkort, alltså riktiga?
Kanske 10-15 st

3. Plastgran eller äkta vara?
ÄKTA! Markus vill ha en plastgran men jag säger : Över min döda kropp!

4. Vilken är din favorit bland juldekorationerna, gran, bock, tomte, strumpa osv.?
Adventsljusstakarna

5. Vem är din favorit bland tv:s julvärdar?
Arne Weise. Man är ju född och uppvuxen med honom!


I övrigt så har jag haft en kanonhelg. Lite stressig och ganska mycket hetsiga diskussioner om framtiden men väldigt mycket mys och skoj oxå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snodde.

Postat av: Marajja

JOmen de är ju helt OK. Den kommer ju inte från mig från början..... =)

2005-11-28 @ 16:11:03
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback