Dum?

Jag har kommit fram till att jag nog kommer bli lite dum av att blogga.
Eller ialla fall få noll koll på vad som händer ute i världen.
För jag läser aldrig några tidningar nu för tiden.
Jag hinner inte.
Dagen är precis lagom lång för att i pauser hinna kolla igenom alla bloggar jag är intresserad av.
( Några flera gånger )
Jag som mest läste olika tidningar innan jag upptäckte bloggen.
Tur att några tar upp vissa (mest nöjes-) nyheter i sina bloggar, så jag inte blir helt OFF.
Fast jag kanske klarar mig ändå.
Tycker det verkar vara mest elände där ute i världen,
å de klarar jag mig utan!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag fattar inte hur jag klarar av mitt jobb pga allt bloggande! Men på nåt sätt går det. Det är så många bloggar jag vill läsa!

Postat av: Marajja

Jamen jag vet!

2005-11-29 @ 11:01:23
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback