Lördag kväll:

24883-7324883-72
24883-74

Middag för familjen som sagt!
Bild 1: Dukningen. Tänk vad mycket man kan göra med lakan och gardiner....
            Pumpaservetten var till lille V, 2,5 år gammal.
Bild 2: Förrätten. Serranoskinka med en röra på Creme Bonjour soltorkad tomat, oliver och yoghurt, sallad, toast m. Tapenade och basilikaolja. Mycket gott!
Bild 3: Jag efter middan. Trött efter att i princip lagat mat hela dagen, mätt efter all mat och VARM. Därav de smutsiga barfotafötterna. Tror vi eldade 32 ljus i samma rum..... Gillar att elda ljus....

Min outfit var inte mycket att hurra för. Däremot mammas! Hon var superfin: Lång mörkbrun kjol, brunt linne med lite paljetter, dimrosa, stickad, djupt v-ringad tröja i silkigt material, brunt skärp i midjan, halsband från Pilgrim med lite rosa i och en sjal i olika rosa toner. Verkligen supersnyggt, jag är mycket avundsjuk....

Kommentarer
Postat av: Agneta

Verkligen fin dukning! I'm impressed. Maten såg inte otäck ut heller... Hungrig.

PS Du verkar passa bra i kort hår.

Postat av: Marajja

Mmm, maten var riktigt god....
Jo de är ju de, jag passar ju bra i kort hår men skulle iaf vilja testa långt eftersom det var så länge sen....

2005-11-14 @ 11:49:55
Postat av: Agneta

Då tycker jag att du ska spara ut det! Vem vet, du kanske passar ännu bättre i långt hår? :-)

2005-11-14 @ 15:45:11
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: maribah

Vacker dukning :) Sånt skulle jag också vilja kunna.... Duka så det blir harmoni av det hela. Måste införskaffa porslin o duk o grejer :)

2005-11-15 @ 08:23:10
URL: http://din.blogg.se
Postat av: Marajja

Ja eller så tager man vad man haver... Typ lakan å gardiner =)

2005-11-15 @ 09:01:43
Postat av: Julia

Det är roligt att se bilder från andras hem! Jag är helt besatt av inredningstidningar, och det är ju lite samma sak förutom att det är roligare att se foton från "riktiga" hem som inte är så stylade. Fint!

2005-11-15 @ 09:55:20
URL: http://julias.blogg.se
Postat av: Marajja

JAg är oxå besatt av inredningstidningar och hur andra har det hemma.....

2005-11-15 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback