Myskväll!

Igår hade jag och min minsta syrra, som är 18, myskväll!
Vi lagade en god sallad med bacon, pasta, kyckling och avocado.
Sen bastade vi och gjorde ansiktsmask, inpackning osv.
Sen hade vi hyrt en film, kommer fasen inte ihåg vad den hette, med Scarlett Johansson och Topher Grace.
Mammar var oxå bort en sväng och hjälpte mig lägga upp maskor till min halsduk. Det var ju typ 10 år sedan jag stickade sist och jag var ingen direkt stick-mästare då.....
Men nu blir det en ribbstickad halsduk iaf i brunt, orange och militärgrönt till Markus militärgröna jacka.
Och gu va kul det var att sticka!

Kommentarer
Postat av: anna

Låter mysigt och välbehövande efter sin otur i helgen.
Var filmen bra?

Postat av: Marajja

Ja de var välbehövligt!
Filmen var faktiskt riktigt bra.
Var inte alls som jag trodde att den skulle vara men bra iaf!

2005-11-01 @ 10:54:11
Postat av: Julia

Åh, va mysigt! Jag saknar min syster när jag hör sånt där!

2005-11-01 @ 11:02:57
URL: http://julias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback