OK, jag gör den jag oxå....


SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag å kissen
Såg dig gråta: Markus
Du gick på bio med: kommer faktiskt inte ihåg....
Du gick på stan med: Markus
Skällde på dig: Förmodligen han oxå....
Skickade ett e-mail till dig: En kollega
HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Ja! När hot tror att hon får sitta på matbordet....
Drömt något galet som hänt nästa dag: Nej, tror inte det
VARIT I...
Norge: Ja
Finland: Ja
USA: Nej, till min stora besvikelse
Kina: Nej
Tyskland: Åkt igenom iaf

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Nej, aldrig provat
Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän: Markus och P. Å mamma.
Vad är du mest rädd för: Just nu är det ångest. Och att jag ska förlora de jag älskar.
Vilka kläder sover du i: trosor eller naken
Vart vill du gifta dig: I Kyrkan
Vem hatar du verkligen: Hatar är så starkt. Tror inte jag hatar någon
Varit kär: Ja...
Kör du bil: Ja en seat cordoba
Har du ett jobb: JA, men jag skulle nog kunna tänka mig att göra något annat
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, gillar inte att vara ofrivilligt ensam.
Är du ett hälsofreak: Nej. men jag skulle vilja vara....

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja de har jag nog. Kanske.....
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sådana man hör ofta. Gärna med en irriterande refräng som man inte vill ha i huvudet
Vill du ha barn: Ja de vill jag nog.

FAVORIT...

Rum i huset/lägenheten: Mitt nya mat/sällskapsrum
Typ av musik: Rock och lugna kvinnliga sångerskor.
Parfym: Gucci "Eau de parfum II"
Månad: Just nu är det December
Sten: -

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Tror faktiskt inte det, men annars är det en ganska vanlig företeelse just nu
Köpt någonting: Ja, mat
Varit sjuk: Har jäkligt ont i huvudet just nu
Sjungit: Ja, kör igår
Sagt "jag älskar dig"?: JA
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: Ja, Markus
Kramat någon: Kissen och Mamma

SENASTE....
Låt du hörde: Vet inte, var nog nåt på radion imorse
Film du såg: Notting Hill i söndags
Drink du köpte: Hmm det var en gindrink med ingefära och lime. Supergod!
Sak du stal: HAr aldrig snattat så men det kan väl ha följt med nån liten pryl från jobbet hem. Tejp, block eller så....
Mat du åt: Frukost, äggröra och skinka
Gången du åt en 7-Eleven korv: HAr aldrig ätit nån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback