Snälla jag....

Igår blev jag stolt över mig själv!
Pratade med Markus i telefon och så började jag tramsa och bete mig jäkligt barnsligt ang. en grej.
Markus blev givetvis uppretad (vilket förmodligen var min avsikt) men då insåg jag hur dum jag var så då sa jag det, att jag bara var dum och barnslig och tramsig.
Så då fortsatte samtalet i en mycket trevligare ton!
Och det kändes riktigt bra!

Och när jag kommer hem ikväll så är han hemma!

På lördag ska vi bjuda på middag. Svärmor, svärfar, mamma, pappa, mormor och två av mina systrar ska komma.
Funderar för fullt vad vi ska bjuda på......
Kanske så här:

* Serranoskinkrullar fyllda med soltorkad-tomat röra & små toasts med tapenade på salladsbädd
* En grym Älggryta, kokt potatis, kokt broccoli och brysselkål
* Ostshot med nån chutney
* Vit och mörk chokladtryffel och exotiska frukter

Blir det bra mamma?

Sen hamnar vi väl i paltkoma......


Kommentarer
Postat av: anna

det är så skönt när man ibland inser att man bara är löjlig och dessutom vågar erkänna det för sin kille, då blir det alltid lättare stämning :) fast ofta så vill jag iaf. inte inse att jag är löjlig hehe.
Jag blev hungrig av att läsa den där menyn, du måste vara grym på matlagning!

Postat av: MArajja

Jag brukar inte heller erkänna det.....
Men jag ska börja försöka, för det är så onödigt!
Ja, jag har ju trots allt pluggat hotell- & restaurang.. =)

2005-11-11 @ 08:17:51
Postat av: Niffe

Det var väl bra gjort!
Önskar att jag oxå kunde erkänna det ibland...

2005-11-11 @ 09:35:22
URL: http://niffes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback