Snart helg!

Onsdag kväll såg ut precis som mina onsdagar föregående veckor gjort. Snacka om rutinmänniska!
Gick en promenad med mamma. Näpp, de var ju så kalllt!
Skyndade mig att äta.
Körsång, superroligt nu med jul och adventslåtar! Fika fick vi igår oxå!
Top Model

Idag hade jag lite sovmorgon och när jag vaknade vid 08:00 var det 15 grader kallt ute. Brr!
Nu är det superfint med frost, blå himmel och sol!
Älskar verkligen vinter och bara längtar efter snö! Men det vet ni ju redan....
Frukosten imorse sket sig totalt....
Tänkte äta havregrynsgröt men kom på att havregrynen spillde ju jag ut på golvet häromdan så de var ju slut. Då gjorde jag grahamsgröt. Värmde oxå lite frusna lingon i micron med lite honung och plockade fram mjölk. Tyckte gröten luktade lite konstigt så jag tittade på förpackningen: Grahamsgrynen gick ut 291204. Men jag tänkte att det kanske går ändå.
Resultatet blev:
Svinäcklig gröt som smakade gammalt, sura sura lingon, mjölk som tagit smak av en skål med sytlök = SKITÄCKLIGT.
Bara att kasta bort och göra lite äggröra. =)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det lät inte som en höjdarfrukost direkt... Du får kompensera med en smaskig lunch istället.

Postat av: Marajja

Mmm, har en god fisksoppa till lunch =)

2005-11-17 @ 12:04:40
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: My

Uuuuh, grahamsgröt är ju läskig som den är :) Skolbespisningsrysningar på den :D

2005-11-17 @ 13:51:15
URL: http://husmusen.blogg.se/
Postat av: Marajja

Jag gillar det jag! =) Mest med äppelmos. Tycker om mannagrynsgröt också!

2005-11-17 @ 16:07:08
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback