Stella och annat!

Var och hämtade mitt H&M-paket som kommit idag.
Blev, tyvärr, lite besviken....
Den vita skjortan som jag beställt och som såg så snygg ut såg inte alls likadan ut i verkligheten.
Den var jättetunn och JÄTTEstor och konstigt sydd i armarna.
Så den åker tillbaka.
De svarta byxorna var givetvis för tighta över rumpan. Hur kunde jag trott något annat?
Så mamma (jag och mina systrar har fått våra kurvor från pappas sida...) fick dom.
Den gröna blusen var jättefin men väldigt, VÄLDIGT urringad så jag måste köpa något snyggt linne att ha under.
T-shirten ser ut så här:
24883-92

Hade också beställt den svarta omlottklänningen som alla bloggat om tidigare och den kan nog bli bra..

Sen hade jag ganska tråkigt så då tänkte jag öva lite sminknings teknik......
F-n vad svårt det är! Tittade på en massa bilder och försökte få till det själv men det är ju nästan omöjligt.
Sen kan det bero på att jag mest har skuggor från H&M oxå. Eller nåt....Vill ha en kurs på Make Up Store i julklapp, snälla tomten!
Till slut blev resultatet någorlunda hyfsat.
Tog en bild men på kortet syns ingenting. av sminket....
Men mina nya glasögon på plats blev det ju iaf!


24883-93

Har också kommit fram till att jag tycker om en av mina kroppsdelar iaf  (och det är bra för att vara mig!).
Här är den:




Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Agneta

T-shirten såg fin ut i alla fall. Tråkigt när man hoppats på något och så bilr det bara fel.

Du ser ut att passa kanonbra i glasögonen! Och så ser du fint sminkad ut, även om det inte syns så mycket. Det är ju en av de negativa sakerna med glasögon.

Du ska verkligen vara nöjd med de läpparna!!! Mina är bara två tunna streck :(.

Postat av: Marajja

Mmm de är trist men det är ju så det är med postorder...
Ja man kan ha jäkligt mycke smink med glasögon och så syns det ändå inte!
Tror inte att dina är bara två streck men vi ser ju för det mesta bara våra egna fel och brister...=)
Tänkte ju för en gångs skull göra tvärtom!

2005-11-25 @ 10:33:37
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Julia

Jag tycker också att det ser fint ut, trots att det inte syns så mycket. Du passar jättebra i dina bågar och frillan är superfin för att inte tala om dina tjusiga läppar!

2005-11-25 @ 11:07:51
URL: http://julias.blogg.se
Postat av: fredrica

Otroligt fina läppar :)

2005-11-25 @ 13:13:32
Postat av: eremo

Vilken pussvänlig mun!
=)
T-shirten var grymt snygg! Vill ha!

2005-11-25 @ 13:15:14
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: anna

t-shirten var riktigt snygg :) håller även med dom ovan om att du har jättefin mun!

2005-11-25 @ 13:33:36
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Ojojoj, Tack allihopa!
Vad snälla ni är!
Blir nästan lite generad...

2005-11-26 @ 13:42:54
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Glasögonen ser bra ut,typiskt sminket syns inte så väl bakom glasen,andra sidan kan man sminka sig lite mera:-)
I övrigt är det inget fel på ditt utseende.

MVH

2005-11-28 @ 16:52:11
Postat av: Marajja

Carrie: Tack! Ja de är bra att man kan kräma på rejält med smink och så ser det ändå lagom ut!

2005-11-29 @ 08:39:37
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: åsa

Snygga brillor och du passar jättebra i dem! På förra årets glasögonmässa var Jean Pierre barda där och sminkade och gav tips. han sa då att har man glasögon måste man verkligen dra på mycket smink för att det ska synas, men inte så mycket under ögat. Så typ gör som vanligt- men dubbelt så mycket.

2005-12-19 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback