Finfredag

och finfrukost!
Åt en stor baguett (hur "ute" som helst enligt
Ebba) med tokmycke räkor på det lokala fiket till frukost, tillsammans med Markus, alldeles nyss iklädd:

* Svarta jeans
* Vit långärmad tröja
* Röd och vit lite orientalisk top över, gammal från H&M
* Röda stövlar
* Rött och svart glashalsband som jag fick av min kompis N igår!!!


Vaknade klockan fyra i natt när kissen vill ut och sen har jag varit svinpigg!!!
Låg och funderade över tusen oväsentliga saker som jag vill göra, typ plantera pioner, iris och hosta i en liten rabatt, köpa nya julgardiner, att det måste bli massor av snö så jag kan köra skoter, vilka kläder jag skulle ha på mig idag, vad jag skulle skriva på bloggen osv osv.
Slog till slut på radion och sjöng med till "Ain´t no mountain high enough........" klockan sex imorse.
Markus trodde att något i huvudet slagit slint.......

Sen tog jag lite kort men hade inte tid att lägga ut dem.
Men bilder kommer senare idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vilken bra start på helgen!

Postat av: Marajja

JA! Riktigt riktigt bra!
Och nu skiner solen oxå!

2005-10-14 @ 09:59:55
Postat av: anna

lyxigt med frukost på fik :)

2005-10-14 @ 12:03:35
URL: http://annawii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback