God morgon?

Idag känner jag att jag har absolut inget att skriva om...
Energin tillfäligt slut!
Har sovit svindåligt inatt.
Vaknade vid ett av att det bubblade någonstans.
Fattade inte vad det var och blev jätte pinknödig av ljudet.
Låg vaken till tre och då kom jag på att det var elementen!
Luft i elementen!
Trodde att det bara var i vårt sovrum så då bytte jag sovrum
men givetvis cirkulerar ju vattnet i elementen runt i huset så det bubblade ju där oxå!
Och element har vi i varje rum!!!
Ahhh!
Så lite sömn har det blivit inatt och den lilla stund jag har sovit har jag drömt.
Drömt att jag varit deprimerad, gråtit, varit till doktorn och fått antidepressiv medicin, gråtit mer.....
Otroligt upplyftande dröm......

Så idag ligger jag lågt.
Men jag gick iaf till jobbet idag.
Skönt!

Kommentarer
Postat av: maribah

Det är skrämmande hur drömmar kan påverka ens humör, dagen efter. Det borde ju vara humöret som påverkar drömmarna...

Postat av: Marajja

Ja det är verkligen skrämmande hur mycket sjukt man kan drömma!!!
Var kommer allt ifrån.....

2005-10-27 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback