Hårfunderingar!

Håller på att försöka spara ut håret just nu men det är ju jäkligt svårt!
Klippte mig kort när jag var 10 år och sen dess har jag aldrig lyckats spara ut det mer än nån halvpage-variant.
Passar ju verkligen i kort hår men det skulle vara så roligt att få känna hur det är att ha långt hår. Eller i af mellanlångt. Typ så
här.
Just nu har jag faktiskt lyckats spara lite men funderar på att fuska med extensions.
Har en kompis som är frisör så hon tyckte att jag skulle testa men jag vet inte...
Det känns ju lite fusk.....
Om det är någon som vet, hur funkar det att ha dem?
Och visst är det väl ganska dyrt?
Men jag skulle ju vilja!
Men det är ju så mycket (dyrt) jag vill.
Nya
glasögon skulle jag oxå behöva då mina håller på att ge upp.
Och så är det ju julklappstider snart
Och så ska jag till tandläkaren för 1500 kr nästa vecka.

Åhh jag skulle behöva typ bara nån promille av de där
122 miljonerna.....

(Så skönt med bara såna här enkla problem!)

Kommentarer
Postat av: stina

Hej! Jag hade extensions för ca 2 år sedan, min egen hårlängd när jag satte i var ungefär en nicole bob. Det kostade ca 4000kr och var snyggt i ca 2 mån, sedan hade jag pillat sönder fästena. Det är svårt att låta bli att pilla på dom för det sitter ju plast pluttar i håret. Visst blir det snyggt, men håret har en annan kvalitet än ditt eget. Det kan vara en kul grjej för den som har relativt gott om pengar.

Postat av: Marajja

Tack Stina!
Tror att dessa limmas fast i håreet på nåt vis....
men men vi får väl se om jag känner mig så rik nån gång!

2005-10-19 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback