Hårprodukter

Agneta undrar vad vi plågar håret med!
Så här är min lista:

Schampo: Gliss deep repair shampoo just nu. En provförpckning. Har så satans många såna så jag tänkte att jag skulle använda upp dem innan jag köper nytt.
Balsam: Sunsilk för torrt & slitet hår
Glansprodukt: -
Every-day-styling: KMS Hair Play
Special-styling:-
Hårspray: Matrix essentials proformá

That´s it! Eftersom jag har kort hår så blir det liksom inge speciellt shampo eller så. Klipper ju håret så pass ofta så det spelar ingen roll.
Däremot är stylingprodukterna lite viktigare och där tycker jag denna kombination funkar utmärkt. Men Matrix sprayen ska tydligen sluta säljas så då får jag hitta en ny favvo.

Kommentarer
Postat av: vic

hej du. jag har kommit på massa bloggfrågor som jag tycker du ska svara på eftersom du är med på mest aktiva listan. de finns på min blogg: http://vic.blogg.se/021005232353_bloggfrgor.html

Postat av: Agneta

Tack för att du hakade på min lista. Jag tycker att de tär himla roligt att läsa om vad andra använder =). Ha en bra måndag.

2005-10-03 @ 07:15:13
URL: http://atomflickan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback