Ljusparty

Nu är systeryster igång och bloggar igen. BRA!
Såg där att My undrade vad ett ljusparty är.
Kan ju berätta om det jag hade igår:

Tio personer  (kompisar, familj och jobbarkompisar) kom hem till mig vid 18:00.
Då hade konsulenten (den tjej som säljer dessa ljus) från PartyLite varit hos mig i en timme och packat upp.
Det är ljus i alla former och alla olika dofter, en mängd olika ljusstakar och kroppsprodukter. Precis som ett tupperwareparty, sexparty eller något annat sån´t där homeparty.

Sen bjöd jag på fika och sen fick man beställa det man ville ha och så levereras produkterna om ca två veckor.

Ljusen doftar gudomligt (iaf en del) och de är bra kvalitet på dem. Det negativa är att det är jäkligt dyrt.... iaf om man jämför med IKEA =)
Men alla handlade ganska mycket och det innebar då att jag som värdinna fick ca 800 kr att handla för.

En lite sådär småtrevlig anledning att bjuda hem några vänner helt enkelt. ( Och stilla shoppingbehovet för en stund)

Kommentarer
Postat av: My

Tack! Låter onekligen spännande. Trist att det var så dyrt bara.

Postat av: Annika

Visst att det är dyrt... men vilka ljus därefter.
Har själv precis blivit konsult för PL. Och kan inte vara utan dessa ljus o som sagt var... det blir en oerhört trevlig kväll med vänner o bekanta.

2006-02-24 @ 19:13:55
Postat av: cinis

hej jag söker någon som säljer doft spray till lakan mm som jag köpt en gång i tiden men hittar ingen säljare nu. Den heter Well Being Unwind a blend of lavendel & vanilla.

2007-09-04 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback