Lördagskläder:

24883-51

24883-52


* Svart tröja, H&M
* Väst, JC
* Kjol, Kemistry
* Stövlar, Wedins
* Halsband, köpt på loppis för 10 kr idag!

Idag har jag och en kompis varit på "Öppet-hus" i min systers mammas (vi har samma pappa) lilla presentbutik. Hon säljer saker hon tillverkat själv, keramik, glas, te, lite loppis osv.
Trevligt, trevligt. Köpte en tanketavla, te och halsbandet på bilden.
Därefter har jag bakat äppelkaka och nån jäkla
miljonärskaka som inte är klar än....Får väl se vad det blir av den. Ska ju nämligen ha Ljusparty imorrn..... Kunde inte säga nej sist jag var iväg och den värdinnan ville att jag skulle ha ett oxå. Men men det kan ju vara trevligt att bjuda hem lite kompisar och familj på fika!
Snart ska jag få räkor och därefter oxfilesom Markus håller på att tillaga!

Trevlig kväll!



(Har reflekterat över att jag ser så kort ut på bilderna. Men jag är ju faktiskt 1,71......Konstigt...)


Kommentarer
Postat av: anna

snyggt halsbandet var :) längden kan man lättjustera med hur man tar bilden :)

Postat av: Agneta

Coola bakfickor :-)

2005-10-24 @ 08:47:24
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Anna

Men du är ju utan huvud på bilderna, det är därför ju! Klart att du blir ett huvud kortare om du klipper bort det ;) Och vad är det för fel på att vara kort nu då?!? Välkommen hit ner!

2005-10-24 @ 09:22:50
URL: http://lillanna.blogg.se
Postat av: Marajja

Anna: Jag måste ta mig tid nån dag och sätta mig in i hur kameran fungerar....

Agneta: Ja, de tycker jag med!

Anna: Där slog du huvudet på spiken! Å de är väl inge fel me de.....din lilla pygmeé =)

2005-10-24 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback