Lunch

Har nu lunchat med några arbetskamrater. Supergod köttfärslimpa. Mums!
Måste typ ransonera mitt ute-ätande för det är alltid så gott och så finns det en massa olika röror och så är det en massa grädde i maten. Och vad det betyder vet vi ju alla.......
Så en gång i veckan, max två får räcka för min del!
Vill verkligen gå ner lite i vikt, typ 5-7 kilo men jag har sån usel karaktär!
Börjar och så går det bra ett tag men sen så skiter det sig!
Har provat vv, gi, viktklubb på aftonbladet osv....
Felet är väl att jag äter för mycket och iblan fel mat. Vet ju precis vad man ska äta men kan inte hålla mig från allt gott!
Träningen är iaf OK.
Gick ner typ 5 kilo i vintras när jag mådde så dåligt men dem har jag gått upp med råge nu.....Känns inte direkt som ett bra sätt att gå ner på heller.
Jag skulle verkligen behöva en personlig tränare som lägger upp program och matsedel åt mig och som följer upp det om jag ska klara av detta! Men dels finns det ingen här och så är det ju så dyrt!
Ja det var väl verkligen ett intressant inlägg......men det är ju nåt som rör sig i mitt huvud typ varje dag.

Kommentarer
Postat av: åsa

jag skulle också vilja gå ner lute, typ en tre fyra kilo....men det blir hela tiden att man skjuter upp det. Hela tiden tårta på jobbet osv. Hur mycket väger du nu?

2005-10-12 @ 17:40:09
Postat av: Marajja

Åsa: Just nu vet jag faktiskt inte, har vägrat ställa mig på vågen ett tag...
Kanske 78? Å är drygt 1,70 så de är ju några kilo för mycket... =(

2005-10-13 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback