Måndag igen *suck*

Å så var man supertrött igen!!
Fattar inte vad jag gör på mina helger som blir så jäkla trött....
Eller jo, nu var det ju fest i lördags. Kan ju ha nåt med det att göra....
Missade tyvärr att ta kort på min outfit i lördags!
Men jag var så fin, lång svart klänning utan armar, uppsydd i Thailand.
Tunn virkad sjal över axlarna och svarta pumps.
Strassbrosch, örhängen, armband och ring (glitter och glamour var ju temat....)
Och mycket sotade ögon.

Alla tjejer var så fina!!
Och även killarna,två av dem hade tom frack!
Det blev en mycket lyckad fest.
Födelsedagsbarnet blev grundlurad och jätteglad.
Maten var supergod och karaoken var......ja som karaoke är!

Igår bjöd vi Markus bror och hans flickvän på middag.
Lyxade med skagenröra och lax och därefter tjälknöl, potatisgratäng och murkelsås!
Därefter däckade vi i soffan av mätthet och trötthet!
Och nu är det måndag igen.....
Är det bara jag som tycker att helgerna går för fort?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tjälknöl är så mumsigt! Måste be mamma ta med några när hon kommer och hälsar på :).

Och nej, mina helger susar förbi i 180 också.

Postat av: Hanna

Nej, det GÅR jättefort. Fattar inte varför.

2005-10-17 @ 10:37:31
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Carrie

Tycker veckor som helger rusar iväg.

Brukar titta in i din blogg.

Något jag "Förlåt mig"funderat på är reklamen är i mitten och inte på sidan.
Bara en fundering!

Mvh

2005-10-17 @ 11:33:51
Postat av: Hanna

Vad fint det lät med klänningen och allt.

2005-10-17 @ 13:50:43
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Carrie

Carrie: Menar du reklamen från google ex?
Som sagt så är jag ju inget datasnille och den hamnar där automatiskt och jag har ingen aning om hur man ändrar det...
Nån som vet? Kan man göra det?

Hanna: MMm, de var ju det. Stod faktiskt i fyllan och försökte knäppa kort på mig själv. Kom på dan efter att det var med den vanliga kameran, inte digital..... =)

2005-10-17 @ 16:14:28
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Marajja

Carrie: Roligt att du tittar in på min blogg förresten!!

2005-10-17 @ 16:14:55
Postat av: Marajja

och i inlägget om reklam med svar till carrie ska det givetvis stå MArajja i rubriken och inte carrie......

2005-10-17 @ 16:27:11
Postat av: carrie

Ok ha en bra vecka :-))

2005-10-18 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback