Poweryoga

är ett annat av mina intressen.
Kroppen ömmar lite här och där idag efter ett hårt pass igår...
Jag och två tjejer till leder ju ett yogapass för barn på söndagar och igår var vi in till Östersund och tränade för vår yogalärare Ann.
Hon är en helt fantastisk yogalärare och lär ut yoga enligt
Sri K.Pattabhi Jois lära.
En bra bok om denna är "KRAFTEN BAKOM YOGA" av Petri Räisänen.

Tycker att yoga är så oerhört skönt!!!
Jag blir verkligen helt slut men på ett skönt sätt och så blir jag så lugn efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar Power Yoga, Det är så himla kul. Har inte gjort det sen i somras, måste ta tag i det. Börjat sakna det.

Postat av: Marajja

Ja det är ju det där att man ska komma igång......
Å det är verkligen roligt! Och skönt!

2005-10-20 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback