Till er som

missade min hintning i ett tidigare inlägg så kan jag bertätta att jag och Markus (jo han heter ju så) förlovade oss i helgen!!!
Vi hade bestämt det tillsammans tidigare och köpt ringen
"down under" (blank) härifrån! Jättefin tycker jag som inte kan ha guld då jag känner mig som en tant (vet inte varför, det är snyggt på andra).
Så på lördag natt vid två så bytte vi ringarna på hotellrummet. Vi hade beställt upp lite skumpa, frukt och choklad. Även fast det var planerat sedan en tid innan blev jag jättenervös!
Så nu är jag fästmö.....

Var ner till mina svärföräldrar och visade ringen igår, innan de skulle åka till Spanien, och min svärfar blev så glad och rörd så han blev alldeles tårögd. Hua. Och av svärmor fick vi två tavlor som vi hade bestämt oss för att köpa av henne. Men nu fick vi absolut inte betala dem!

Apropå tavlor så måste jag bara berätta att hon har haft en utställning med akvareller, här på den lilla orten där vi bor, och hon sålde 35 tavlor av 39!! Ganska häftigt!

Vi har faktiskt en digitalkamera hemma så jag ska försöka ta några bilder på det jag shoppat och lägga ut. Framförallt skulle jag vilja visa skorna för dem är jag supernöjd med!!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ringarna såg fina och annorlunda ut, men ändå inte lldeles för annorlunda. Grattis igen! ;)

Postat av: anna

Grattis! Vad roligt med förlovning :)

2005-10-12 @ 09:04:14
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Tack!!
Jättekul!!!

2005-10-12 @ 09:33:14
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Yvonne

Grattis grattis!!

2005-10-13 @ 13:13:05
URL: http://tigerrr.blogg.se
Postat av: Marajja

Yvonne: Tack! Läste din blogg, gillar den! Gillar att läsa om andras liv!

2005-10-13 @ 13:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback