100-listan, igen.....

1. Är 171 cm

2. Älskar min sambo M

3. Har en kisse som heter Doris som är supergo!

4. Har två tatueringar.

5. Älskar kläder

6. men har alldeles för mycket....

7. städning av garderoben är på G.

8. Prenumererar just nu på 4 tidningar.

9. Var otroligt nyfiken när jag var liten.

10. Vill bli smalare

11. mycket smalare

12. men jag har ingen karaktär.

13. Tränar dock ganska mycket just nu.

14. Flyttade till Åre för att gå gymnasiet när jag var 16.

15. hotell & restaurang prgrammet blev det, superroligt!

16. Har storlek 40 i skor....

17. Äger en bil och en snöskoter.

18. Åker wakeboard och snowboard.

19. Bor i ett hus på vischan

20. och trivs faktiskt med det!

21.Hade en ordentlig livskris nu i vintras/våras

22. är otroligt glad för att jag mår bra igen!

23. Är otroligt tjurig och har lätt för att börja grina.

24. Är grymt morgontrött.

25. Drömmer ibland om ett mycke flashigare liv

26. men inser att jag faktiskt börjar bli rätt nöjd med mitt.

27. Är rädd för att någon nära ska dö.

28. Min yogalärare tycker jag är duktig

29. Jag önskar att jag kunde tycka det själv.

30. Jag har nämligen grymt dålig självkänsla.

31. Måste hela tiden vara så himla duktig.

32. Min bästa kompis har jag känt sen vi var två år.

33. Jag ÄLSKAR mögelostar, av alla sorter!!! gärna med portvin.

34. Jag börjar oroa mig för miljön, tycker det är lite läskigt med allt som händer.

35. Jag är inte så politiskt insatt......

36. Jag gillar inte orättvisor.

37. Jag har superbra svärföräldrar

38. och familj.

39. Favoritgruppen som håller i längden är Live.

40. Har precis börjat upskatta kaffe. och mjölkskum.

41. Spelar och äger en trumpet.

42. Sjunger i en kyrkokör

43. som börjar imorgon.

44. Tycker om att vara i kyrkan vid jul, bröllop osv men

45. tror nog inte på eller håller med om det som står i bibeln.

46. Blir faktiskt riktigt irriterad på det som handlar om synder och förlåtelse!

47. Har två kusiner.

48. Kan ha fler, men min pappa är adopterad (från Västerås) så jag vet inte....

49. Min bästa kompis bor just nu i Västerås, så jag saknar någon nära vän här.

50. Har jobbat på Gripsholms Värdshus i Mariefred.

51. Har serverat bl a kungen, Lisa Ekdahl, E-type

52. Har sjungit Ja må han leva för Hannes Holm tillsammans med Josefin Nilsson

53. Har rest runt i Thailand med en kompis

54. Ville bli veterinär när jag var liten

55. nu vet jag inte vad jag vill.

56. En dröm skulle nog vara att öppna en inredningsbutik kombinerat med ett cafe.

57. Älskar att vara ute och gå i naturen här.

58. Vill  gifta mig i framtiden.

59. Kyckling i alla former är favoritmaten.
60. Älskar grillchips!

61. Har haft supermånga hål i tänderna, jätte orättvist!

62. men aldrig brutit något ben!

63. Älskar att spela sällskapsspel

64. När jag ska shoppa och måste välja mellan många budget plagg och ett dyrt så blir det ofta budget....

65. Tycker att det är superkul att bjuda hem folk på mat!

66. Kollar sällan på tv.

67. Vill ha ett stort sekelskifteshus

68. med trägolv, bibliotek och öppen spis

69. och så ska det ligga vid vatten.

70. Gillar att vara i vatten, kanske för att jag är fisk?

71. Älskar julen, hela december är mysig.

72. Gick ut både högstadiet och gymnasiet med bäst betyg, bara för att jag har så jäkla lätt för att lära, orättvist för de andra....

73. Har gjort högskoleprovet, det var det värsta jag gjort.

74. Läste nyss ca 10 poäng anatomi.

75. Planen var att bli sjukgymnast

76. men då kom min kris......

77. Har en pappa som kör lastbil och spelar i ett 60-tals band

78. och en mamma och en syster som jobbar på samma ställe som jag

79. Jag är en typisk bestämmande storasyster

80. trots att jag har en storasyster, men hon har aldrig bott med oss.

81. Jag gillar att vara hemma och pyssla

82. Jag har glasögon och trivs med det.

83. Jag har haft kort hår sedan jag var 10 år

84. skulle jättegärna prova att ha långt hår men det är så svårt att spara.

85. Hatar skräckfilmer och rysare

86. vill bara kolla på romantiska komedier (nästan)

87. Gillar alla årstider

88. Hatar att vika kläder och lägga in i garderoben

89. Får en massa fräknar men blir inte så brun på sommaren.

90. Har jättesvårt att spara pengar, är en riktigt slösa.

91. Tycker att min sambo är supersnygg

92. men det finns ingen jag kan bli så arg på som på honom.  Kanske mamma....

93. Favorit accent färgerna just nu är turkos och rött

94. Tycker att Torkel Petersson och Henrik Winstedt är riktiga hunkar!

95. Var jätteelak med mina småsystrar när jag var liten

96. men inte nu längre. Nu tycker jag om dom!

97. Vill inte döma folk i förväg

98. Försöker att inte skvallra så mycket.....

99. En dröm är att åka till New York, var på väg dit hösten 2001 men avbokade av förklarliga skäl....

100. Gillar såna här frågor!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag upplevde aldrig dej som elak!?

2005-09-29 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback