Böcker, böcker, böcker....

Älskar att köpa böcker!
Fast jag är nog inte så djupsinnig av mig.....måste man va det?
Läser helst chicklit och viss facklitteratur....
Vill att en bok ska vara sliskig, romantisk och helt orealistisk.
Vill liksom inte tänka utan bara drömma mig bort för en stund.
Men på nästa bokrea ska jag nog införskaffa mig några klassiker för det finns en del jag skulle vilja läsa.

Igår kom ett paket från adlibris som innehöll följande:

*Tisdagarna med Morrie, Mitch Albom
*Fem personer du möter i himlen, Mitch Albom
*Mina ex, Jane Moore
*Mossvikenfruar, Emma Hamberg
*På det fjärde ska det ske, Kajsa Ingemarsson

Ska bara läsa klart Ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist först men den är så jäkla hemsk.....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh.. Jag har oxå Mitch Alboms böcker! De är såå bra!! Sorry att jag kommentar-bombar! Sträckläser din blogg! Du skriver så bra!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback