Fullbokat!

Denna vecka är varje kväll uppbokad av någon aktivit.
Det känns lite jobbigt.....och gör mig ganska stressad. Får se till att sova ordentligt denna veckan annars kan jag nog räkna med att ångesten knackar på.
Jobbigt att veta att den finns så nära och vid minsta lilla stress så sitter jag där igen och den ilar igenom min kropp.
Och så jäkla sjukt att samtidigt veta att det är jag och mina tankar som framkallar den och med samma tankar kan jag också mota bort den.
Lustigt (?) hur vår kropp fungerar....

Samtidigt som jag hatar när tiden blir så där uppbokad så håller jag ju alltid på och planerar och skriver listor osv......Kontrollfreak kanske!? Hur förändrar man det beteendet?

Kommentarer
Postat av: Kickis

Nu tycker jag du uppdaterar lite väl sällllan! Vad ska jag roa mig med på min lååååååånga webdesignlektion??

2005-09-26 @ 15:02:34
Postat av: Marajja

Det är fullt upp på jobbet idag!
Lycka till imorrn!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback