Gjort efter jobbet:

Direkt efter jobbet blev det ca en timmes yoga med tjejerna. På söndag börjar nämligen kursen i barnyoga som vi ska leda. Ska bli superkul!! Köndes skönt att svettas och rensa hjärnan lite.
Efter det hem för middag, gjorde soppa med grönsaker och älgkött, smarrigt!
Sen kom G ner och vi gick en timmes promenad runt Kullsta. Varje gång jag gör det inser jag hur otroligt fint jag bor och varför jag bor här trots att staden lockar ibland....Det är verkligen en vacker dal vi bor i och nu när hösten är i luften är det extra skönt. Väldigt varmt var det ikväll, nästan lite utomlands känsla när det blev mörkt vid åtta.
Pratade sedan med en tjej som är sugen på sjukgymnastutbildningen i Umeå, vilken jag påbörjade men avslutade efter första terminen. Inte för att jag inte trivdes men för att mitt liv blev riktigt ruttet. Passa er därute alla "duktiga" tjejer. Inte bra att ha för mycket krav och måsten i sitt liv var något jag fick erfara....
Efter en varm och skön dusch ringde sambon som just nu är på annan ort och jobbar. Så jäkla tråkigt när han inte är hemma!! Nu har han jobbat borta så mycket oxå, längtar tills jul när hans jobb är slut för denna säsong. Samtidigt så tjänar han ju jäkligt bra och trivs med det han gör så det är väl bara att uthärda. Men tråkigt är det att vara här själv i ett helt hus. Tur att jag har kissen att gosa med!
Ja å så nu sitter jag här och bloggar då och lyssnar på Jonny Cash sista skiva, den är så mysig!
Längtar efter jul på nåt vis när jag hör den...
Snart dax för sängen för att kanske vara lite utvilad imorgon!


Har kommit på mig själv med att varje gång jag gör nåt nu så tänker jag sen på hur jag ska skriva det i bloggen. Jag tänker alltså i "blogg". Sjukt! Nån fler som upplevt det?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Niffe

Jag tänker också så...lite bloggskadad, månne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback