Vad har ni gjort i helgen?


Så här har min helg sett ut:

Fre: Pump/core och därefter firade jag min "svägerska" som fyllde 24. Trevligt och lugnt.

Lör: En riktigt slö dag, låg bara inne och läste och sov. Bjöd hit mormor och minsta lillasyster på middag. Mamma skulle oxå komma men fläktremmen gick sönder på bilen på väg hem från IKEA så hon fick komma sen. Gjorde
oreganokyckling med ris och fruktsallad med punschgrädde. Supergott!
Blev sen nerbjuden till grannarna/kompisarna på lite bad i deras utebadtunna. Vi drack lite vin och surrade.Very nice &cosy! Åkte hem ganska tidigt doch för på...

Sön: Spinning/core 10:00! Första gången jag var på det passet. Sjukt jobbigt! Tycker inte riktigt om spinning, förmodligen för att det är så jävla jobigt och min kondis inte är på topp =(  Men det var skönt efteråt iaf. Sen hem och en rejäl frukost.

Kl 15:00 var det första gången på vår yogakurs för barn/ungdomar. Nio tjejer hade anmält sig (förstod att det bara skulle bli tjejer. Synd. Undrar varför killar inte törs/vill?). Det gick jättebra. de var superduktiga och smidiga, typ alla kunde sitta i lotus....Hmm där inser man att smidigheten försvinner med åren....

Nu står kötfärslimpan i ugnen pch en ratatouille puttrar på spisen (gu va präktigt det lät) och jag ska snart äta. Själv.
Nu är det inte skönt eller roligt att vara själv längre! Nu vill jag att min älskling ska komma hem! Fyra dar är OK. En vecka är inte alls nå bra.....Längtar.
Förhoppningsvis kommer han imorrn.

Nä nu måste jag elda! Svinkallt här hemma. Vi snålar lite och har inte satt igång någon värme än........så nu är det 15 grader här å de är inte så skönt.
Min stackars mormor som var här igår tyckte att det kändes som om de va på noll.....

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback