Back in black...

Jaha då var långhelgen slut då *suck*
Tycker den var alldeles för kort.

*Fredagen spenderades som sagt med familjen på en sjö. Pimpeltävling stod på programmet och tre små aborrar lyckades jag håva upp, räckte till en tredjeplats  ;-)
Sen fick vi massor av god mat och kvällen avslutades med Radio Guld och mycket skrattande!

* Lördagen var en lite matt dag, man sover inte så bra på tunn madrass i en stuga i skogen, dessutom med radion på.... Men solen sken iaf så lite solning blev det och sen så däckade vi hemma i soffan. Efter en uppryckning så blev det en liten förfest hemma hos oss och därefter en sväng till hotellet. Var väl inte så jättemycket folk men vi hade roligt iaf. Efterfest hann vi också med så vi var väl hemma vid 4-bläcket.....

* Efterfest var kanske inte det allra smartaste då jag skulle var i kyrkan kl 10:00 på söndagen....
Det där med att sjunga då gick väl kanske inte så jättebra men det blev det de blev. Efter kyrklunch så åkte jag hem och fick bli pizzabud till min käre sambo och minsta lillasyster som var bakishungriga. Sen var jag så fruktansvärt trött och vi låg i soffan halva dan. Därefter spelade vi lite spel och kollade på Hipp Hipp, förmodligen världens roligaste serie!

*Gårdagen var väl förmodligen den enda dagen denna helg som vi gjort något vettigt. Då fikade vi hos mormors syster med lite släkt och sen var vi vid huset och började riva. Skönt att äntligen börja lite smått (vi äger det fortfarande inte.....*suck*) och riva iaf. Började riva i köket och en vägg och lite sådär. Tänkte jag skulle ta lite före och efter kort och lägga upp här så småningom!

Känns skönt att våren verkar vara på väg på riktigt iaf! Nästan ingen snö kvar nu!
Längtar verkligen som aldrig förr efter vår, sol och grönska!!!

Hoppas alla haft en bra och skön påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback