Påskfundering

Jaha, då ligger påskens program ute.

Undra vilken kategori jag ska tillhöra......
- De "yngre" som går på Dogge på fredagen eller
- De "äldre" som går på dans på lördagen?

De senaste gångerna jag varit ut har det faktiskt varit dans och det har varit riktigt roligt.

Jag tycker ju fortfarande att jag är så liten att jag borde vara bland de yngsta som är ute
men jag har just  insett att de yngsta, som är 18, är 7 (sju!) år yngre än mig!!

Jag håller fortfarande på att hämta mig från chocken.

Kommentarer
Postat av: k

hahahahahahahha!!!!! ja du maria, det är JAG som är dom yngsta nu!

2006-04-04 @ 14:41:18
Postat av: Niffe

Tänk då på mig, det var 14 FJORTON år sedan jag var arton!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Carrie

Ja herregud... har hängt ute i så många år att jag törs inte ens säja hur myc...

Lite på känn, där festen är roligast.

Vad krävs för att en utekväll ska bli rolig och bra? En försynt fråga från mig.
Kan förstå ålderskillnaden är rätt markant från 18 år och 30 år (eller?)
Men sedan liksom jämnar ut sig... ;-) tycker jag.

2006-04-04 @ 17:01:14
Postat av: Marajja

Ja de där med vad som krävs för en bra utekväll är svårt.
Lagom full, på bra humör, inge trött, roligt folk = folk jag känner, många som dansar så jag törs dansa, bra musik, lagomt mycket folk, inte för mycke och inte för lite.

Hmmm de blev många krav det!
Och det har ju inget med ålder att göra, blandning är roligast.
Sist jag var ute hade jag en perfekt kväll så nu är jag rädd att jag har lite höga förväntningar...

JA, ännu värre för dig sis. =)

2006-04-05 @ 09:34:01
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback