Snart helg!!!!

Bara några timmar kvar nu innan det blir helg. Lång helg!!!!

SKÖNT!

Har inga direkta planer, bara lite löst sådär.... (vilket , när det gäller mig, ändå är hyffsat planerat....=)

På fredag bjuder Markus föräldrar in till Pimpeltävling med tillhörande mat och dryck.
Det blir min familj, Markus familj och kanske några kompisar på besök.
Ska bli riktigt trevligt. Då sover vi nog kvar i stugan också.

Min kompis P är hemma från Västerås så henne ska jag prova träffa. Om markus och fadern ska klyva ved imorrn så kanske jag kan smita ifrån och umgås med henne istället....;-)

När det gäller party så vet jag inte ritkigt hur det blir.....
Ev utgång på lördan. Vi får se.

Annars så hoppas jag på STRÅLANDE väder och en lugn och skön påskhelg!

Kommentarer
Postat av: kickan

Så det blev inte fisksjön på påskdan ändå?

2006-04-12 @ 15:40:38
Postat av: Marajja

Nej tyvärr!
Men när slutar du på fredag? Ska du ut?
För du kan ju komma dit och äta middag iaf??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback