Åh fy!

Vad mätt jag är!

Hur hejdar man sig när man går ut och äter lunchbuffé?
Idag gled det ner både
Flygande Jacob och Kasslergratäng på det lokala haket Lergodset.
Supergott!

Annars då....hmmm..

Smällde i mig både smörgåstårta och prinsesstårta igår, för då fyllde pappa år.

Men annars går den nya livsstilen ganska bra faktiskt!
Lite klent med motion men har inte festat på en månad nu och utan all bakismat och snacks-till-öl så har jag minskat lite. Inte så mycket men nöjd so far.

Nästa helg är det dock fest, då ska jag på ett bröllop! :)

Annars skiner solen och jag lyssnar på  1club FM´s countryradio här på jobbet och mår ganska gott!

Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det är ju ett steg i alla fall, man ska inte ta för stora för då blir det bara jobbigt.

Jo tack, jag mår rätt bra. Håller på att planera min flytt för fullt. Mycket som ska packas...

Postat av: Marajja

Vad skönt att du mår hyfsat iaf!
När kör du igång dina Friskis-pass?
Jobbigt men kanske skönt på ett sätt att flytta!
Vilket område i Västerås flyttar du till?
Kram!

2006-08-30 @ 17:40:01
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Agneta

Jag körde igång förra torsdagen så jag har haft två pass hittills. Jag kör igång halv 8 och det är ingen rusning direkt... Idag var det typ 10 personer, bara kvinnor. Men roligt är det!
Jag flyttar till Blåsbo, ska bo i en lägenhet på nedre botten i ett hus med bara tre lägenheter. Har egen uteplats och ett plommonträd precis utanför altanen. Det kommer nog att bli jättebra!
Kram!

2006-08-31 @ 09:38:52
URL: http://atomflickans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback