Bada!!!

24883-215

Svenska sjöar måste vara det bästa som finns på sommaren!!
Jag fullkomligt älskar dem iaf!

Var och badade i går kväll och det var så otroligt skönt!

Saltvatten är rent äckligt tycker jag och endast OK utomlands!

Vem vill ha tång, krabbor, salta kallsupar och maneter när man kan få friskt vatten, vass, gäddor och dy?

******

Klippte mig ju igår också, yttepytte lite. Men det gjorde skillnad, tycker jag!
Eftersom vi inte har någon fungerande kamera just nu så blir det ingen bild.
Ska ta en nån gång när jag fixat det som frisörskan, plattångat och med utböjda toppar!


Kommentarer
Postat av: Carrie

Jo det är jag, har tyckt jag har inte mycket att blogga om och så öppnade killen min den bloggen. Har inte länkat till någon utom till honom då:-)
Undrar om jag får lägga till dig som en länk? Ska ha ett uppehåll med bloggen ett tag, för jag har ingen internetanslutning för tillfället. Har flyttat till en ny bostad. Nu har han anslutit mig till Stumble ser det ut som, typiskt när jag ska pausa.
Vilket härligt väder vi har, underbart!
Mvh Carrie/Karenina

2006-08-04 @ 15:36:44
Postat av: Marajja

OK!
Det är klart att du får det!
UNDERBART väder!
Vem vill jobba nu?
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback