En lista, de var länge sen!

1. Var hittade du den här listan?  Hos Ellis
2. Var är dina föräldrar födda? Hmm, Västerås och Östersund, kanske?
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? OJ...det var länge sen jag gjorde nåt sånt...
4. Vilken är din favoritrestaurang? Lilla Siam
5. När badade du i en pool senast? På semestern på Kreta i Juni
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Mmm, spelade Sandy i Grease i 9:an, otroligt roligt!
7. Hur många barn vill du ha? 2-3 vore helt OK
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Stökig jazz
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, jag är väldigt kluven.
10. Vad har du för TV-kanaler? En hel massa, dock inte 5 an vilket är både tråkigt och skönt
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, men typ bara två tre gånger!
12. Har du busringt någon gång? Ja, åtminstone varit med och låtit andra ringa ;-)
13. Har du fått felparkeringsböter? Ja, 1 gång, under en shoppingrunda i Umeå!!!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig aldrig. Jag hatar själva hoppet!! Skulle däremot kunna tänka mig att skärmflyga.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
16. Har du en egen trädgård? Två. Just nu väldigt oskötta.....
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Rocky
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja, jag är ju med i en kör....
19. Badkar eller duschkabin? Inget, dusch med fasta väggar, tack!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Måste varit Dagboken....
21. Favoritpizza? Calzone special
22. Chips eller popcorn? Båda
23. Vilken färg på läppstift använder du? Har inget, dock ett läppglans som blir lite hallonrosa
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öh... va??
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Skulle inte tro det...
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Ett helt gäng efter Fäviken, det blev pizza i Järpen
28. Favoritchoklad? Mörk!
29. När röstade du senast? Senaste valet.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra sommaren
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja,den största var nog i tennis. Vi var ca fyra tävlande...
32. Är du bra på matlagning? Ja de tycker jag nog. Bör ju vara det med tanke på min utbildning
33. Klarar du att tanka själv? Hahaha, självklart!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, rutig klänning och svart förkläde på Gripsholms värdshus, vita kockkläder på Sjukhemmets storkök, säkert nåt annat också
37. Vad var det senaste du handlade? Färdigmatlåda, tidningen Tove (inte så bra), Läkerol och Chili con carne mix
38. Har du kräkts offentligt? Hmm...Ja.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek. Å den har jag ju hittat! Skulle aldrig byta ut han mot pengar!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nja, tror inte det. Men givetvis en stark attraktion.
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, vid olika insamlingar och melodifestival
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, absolut. Beror nog förmodligen också på hur det tar slut...
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Hmm...vet inte. Kanske syrran när hon bröt benet för hundra år sen!
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja jag tror det
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hmm, tror det är jag som säger nåt...
46. Vad har du i din väska? plånbok, mobil, bilnyckel, mintpastiler, läppglans, plåster, biobiljett, rikskuponger, en jäkla massa kvitton
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser nåt och kramas!
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag är hyfsat pigg och ska man gå djupare så är det ju givetvis att jag finns, att jag lever på ett ställe där det är fred, har mat och tak över huvudet osv osv...

Let it roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback