God morgon.

Igår inventerade jag mammas garderob.
Alltså den "gamla" garderoben.
Brukar göra det lite då och då när det kommer någon trend som känns som nåt hon skulle kunna ha i gömmorna.
Men jag hittar aldrig nåt!
Det är alltid nåt som inte stämmer.
Hittade en stickad klänning igår, en lila t o m!
MEN med puffärm, axelvaddar och nåt brett, stickat band som gick diagonalt från ena axeln till midjan.
Inte ok.

Provade några andra klänningar också men ingen var bra, på mig.

Men jag hittade skor.
Ett par röda pumps!
Jättefina men lite vingliga så jag ska kolla idag om det går att klacka om dem!
Hittade även ett par mörkgrå pumps med lite tjockare klack i nån slags mjukt/mocka tyg.
Och en vinterjacka.
A-linje modell med mycket vidd nertill, höftlång, tydligen hade mamma den när hon väntade mig för 25/26 år sen!
Den är vinröd/lila och jag kan nog se mig själv i till tighta jeans och stövlar!

Sen så är foldräktskorna väldigt fina, lite herrinspirerade sådär. Men dom tordes jag inte ta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback