Höst nu??

24883-21024883-20924883-20824883-20724883-211

Nu är det väl höst, eller?
Känns lite som så när man börjat jobba igen.
Har iaf slängt iväg en första beställning av höstkläder från HM, se ovan.
Som vanligt så är det bra mycket mer jag VILL ha men jag får väl ta det i omgångar....
Och så får det bli när jag blivit lite mindre om rumpan!
För nu är det höst och då är det väl dags att lägga om livsstilen? Igen!
Jag vägrar ge upp, nån gång kommer jag lyckas!
Så de så!

Har ju läst Charlotta Flinkenbergs bok nu under semestern och jag tycker den var skitbra!
Även fast jag aldrig smygätit eller hetsätit (faktiskt inte!!) så gillade jag den.
Ska nog ha den bredvid sängen och kika i lite då och då som inspiration!

Den är att rekommendera till alla som någon gång ens tänkt tanken att minska i vikt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis som jag sa ;) den är superb!

2006-08-01 @ 22:39:25
Postat av: Marajja

Ja!
Men vem är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback