Inte för att skryta men....

nu har jag cyklat ca 2 mil ikväll mä!
Å för att vara mig är det inte illa!
Gillar egentligen inte att cykla men det är så härligt väder och med sällskap så går det ju jättebra.
Riktigt nöjd eftersom denna sommar varit min slappaste i mannaminne!

Men som sagt, dags nu att ändra livsstil....

Har även plockat lite hallon , finns också i mängder på Näset men det gjorde myggen med så jag måste utrusta mig med myggmedel tills nästa plock!

Har alldeles precis käkat minikeso med jordgubbar och lite rabarbermarmelad. Det var supergott!!

Å nu säger jag; God natt!


Herregud vad jag bombar er med värdelöst vetande! ;-)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Två mil är långt att cykla! Jag är grymt imponerad.

Postat av: Marajja

Det är ju de som är grejen!!
Det känns inte ett dugg långt!!
Beror nog på att det är lite uppför och lite nerför och att vi surrar mest hela tiden!
De fyra sista km när jag cyklar själv är drygast!

2006-08-03 @ 14:40:20
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback