Kärlek

Ett företag vars saker mitt hjärta klappar lite extra för är Cult Design.

Första gången jag såg deras "prylar" var hos Mias Lustgård i Umeå hösten 2004.
Jag var såld direkt!

Sen dess har de förgyllt min vardag och även andras, vilka jag gett bort saker till.

Det bästa exemplet på att det finns så mycket vackert att välja på var när jag hade ett presentkort hos ovan nämnda Mias Lustgård. Det tog tre (3!) timmar för mig att välja vad jag skulle köpa.
Markus var då skapligt less......

Extra roligt är det nu när duktiga Frida (husmusen) bloggar hos dem!

Kommentarer
Postat av: Agneta

De har verkligen hur fina saker som helst! Förstår att det tog tre timmar att välja men jag förstår också att sambon blev less ;-D.

Postat av: cleopethra

Hej!

Vad kul att Du lagt till lilla mig på Dina länkar! Måste genast skynda mig och lägga till Dig också! :-)

Ja, visst är Cults saker snygga. Vill-ha-känslor får jag för de flesta sakerna.

2006-08-30 @ 13:59:44
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Marajja

Agneta: hahaha, ja jag med ;-)

Cleopethra: Hej! Ja jag gillade ju din blogg så..;)
Jättekul om du lägger till mig med!
Jag vill också ha allt! Tyvärr har man ju inte plats för hur mycket "prylar" som helst...

2006-08-30 @ 17:41:54
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Rebecka

Cult är verkligen ett av mina favoritmärken inom inredning, de kommer ju ofta med nya saker och så är allt så prisvärt!
Nu ska jag köpa upp mej på ljushållarna du har på sista bilden, tycker de är så läckra.
Även på krukorna med barockmönster :)

2006-09-07 @ 00:54:26
URL: http://veronna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback