Ni kan aldrig ana...

vad jag gjorde igår!

Jag (och som tur är två andra!) var med i en intervju som ska bli en artikel i en
tidning om vad man har för tankar och funderingar inför valet.

Moi!?!

Jag som inte har några funderingar och inte alls är insatt. Trodde jag!
Men jag surrade på som bara tusan och tyckte hit och dit.
Nu gällde det ju bara i min kommun, vad man tycker och tänker om läget i den, som tur var.
Ska bli himla spännande att se artikeln sen...

Sen drog jag till Momma och hälsade på. Hon har gammelkusinen från sthlm på besök och när jag kom dit var det även tre andra tanter damer där.
Frågade om de hade "tjejmiddag"!
De var skojigt tyckte dom, de hade snarare tänkt att de hade "änkemiddag".
Hoppas att jag också har flera väninnor som jag kan käka middag och skvallra med när jag blir gammal!
För jäklar vilken koll dom har på allt.....

Sen avslutades kvällen med en tur till T&J som förutom deras egen bebis hade bebisbesök (ja givetvis föräldrarna oxå).
Där var det mycket intressant förlossningsprat osv....
Bad att få återkomma när/om jag har egen erfarenhet på området ;-) 


Kommentarer
Postat av: eremo

du får gärna länka till artikeln sen!

Postat av: Marajja

Kanske de kanske..... :)

2006-08-09 @ 12:28:54
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback