Innehållsförteckning

Hallå hallå.

Helgen har rusat förbi, precis som vanligt!

Denna gång har den innehållit följande:

* Bilåkning. Mest. Cirkus 100 mil på två dagar.
* Supergott julbord på
Skansbackens pensionat i Nås
* Trevlig fest  i "puben" hos Markus supertrevliga chef med lika trevlig fru!
* Dålig sömn
* Höjdpunkt: Shopping på Köpcentrat i Valbo utanför Gävle. Tusan vad mycket affärer dom hade där!
* Sjukt mycket onyttig mat! Broccoli får fylla min buk idag ;-)
* Mycket kärlek!


Tror eventuellt att jag även känt pyret i magen för första gången.....i fredags så kändes det precis som muskelryckningar på en punkt i nedre delen av magen. Det kan ha varit det...

3 4 december (tack maribah!), plusgrader, regn, snorhalt, grönt, grått. Jag gråter inombords!

Kommentarer
Postat av: maribah

Låter som en bra helg.. fast det är fjärde december idag ;)

2006-12-04 @ 10:15:08
Postat av: kicks

Hemlig och hemlig. frågar man inget får man inget veta. Japp jag är fortfarande hemma, åker imorrn.

2006-12-04 @ 12:28:04
Postat av: Laura

Åh, vad spännande att den lille börjar ropa på uppmärksamhet där inne! Och vilken mysig (och fullspäckad) helg du verkar ha haft :). Hoppas kvällen blir mysig och att veckan blir bra. Kram på dig! PS. Hoppas Broccolin smakade bra ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback