Klipp

Sista dan innan jul!
Skööööööönt!!!
Behöver verkligen vara ledig, är så jäkla trött!

Igår klippte jag mig iaf, supernöjd!!!
Ni har ju inte sett nån bild på mig på länge men håret hade faktiskt kommit ända ner till axlarna!
Men nu åkte det av!

Frisyren nu kan man väl bäst beskriva som.......hockeyfrilla med längder även på sidorna, lite 60-tals touch faktiskt. Kortast bak på huvudet. Mörbrunt med mörkröda partier och lite röd glans....

Fattar Ni ? :D

Ska lägga in en bild, nån dag...

Tänkte jag skulle berätta hur det gick med mitt skoinköp också (mycket intressant...).
Skorna från Gardenia kippade i hälen och då kände jag att dom kommer jag inte använda!
Så dom fick åka tillbaka!
Hade ungefär samtidigt beställt stövlarna från Ellos som jag tjatade om i höstas och se, dom var perfekta!
Supersköna, lagom klack, mer åt ridstövelhållet än 80-tals-mc-boots!
Å endast ca 250 kr på rea!

Kommentarer
Postat av: johanna

perfekt! dom lånar jag på juldan!!!!

2006-12-22 @ 15:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback